Tuesday 2 April 2013

JUNIOR BULI SENIOR !

hari ini DUA april DUA RIBU TIGA BELAS

mood : soooo down

STORY DALAM WAD :
nothing special about the patient
tapi hari ini cerita pasal adikadik junior aku

selalu nye SENIOR BULI JUNIOR
tapi kes hari ni JUNIOR BULI SENIOR
*wahwahwah

aku sem tiga
tapi bila tiba prosedure sem dua langsung diorang tak buat
*what the fish

jadi bila kami buat sebok pulak cakap
"ehhh.asal tak panggil nak buat"

ehh budak, name pon kerja
nak tunggu cakap ke baru nak buat ??
aku cakap pagi tadi pon kau tak buat so kau aspect nak soh aku panggil kau lagi suro buat

kat sini cerita die , bukan la aku ni nak berkira dalam buat kerja
tapi bila dah ade tugas masingmasing tu paham2 la sendiri

itu kes sem two
:
ini kes sem one pulak

sponging (mandikan patient atas katil) pagi tu okay laa
semua sem one buat
*memang kerja diorang pon

lepas dari pada tu , diorang bole mengalahkan senior g dok lepak dalam bilik sembahyang
bualbual siap bukak tudung segale
*what the fish again

hari ini patient 23 orang
student 31 orang
patotnye meringankan beban aku
tapi sakit juge pinggang aku ni buat kerja tu

JUNIOR semua tak bole harap
esok kalau korang buat macam ni lagi , tau la ape aku nak buat
grrrrrr >.<



No comments:

Post a Comment