Thursday 5 December 2013

KONSPIRASI BHG. II

kalau semalam,aku cerita pasal cuti
tapi hari ni aku nak cerita pasal kerja
kerja macam kami biase la ikot shift
dan kebiasaannya student cuma ada shift pagi dan petang sahaja
dimana shift pagi start pada pukul 7 pagi dan berakhir pada pukul 2 petang
dan shift petang,start pada pukul 2 petang dan end pada pukul 9 malam
pihak pengurusan nak kami naik 15minit sebelum waktu
okay fine
kami turutkan !!
kemudian,mereka keluarkan arahan yang kami perlu habis bekerja selepas 'pass report'
okay fine
kami turutkan juga !!!
tapi kali ni aku rasa dah melampau
siap jadi guard tengok sape yang balik awal sangat

"you supposed balik pukul 2.15 p.m"

"kenape pulak?wad kami dah habis pass report.so kami boleh balik la.sebelum ni pon memang dijanjikan lepas pass report boleh balik."

tak ada sebarang confession yang dilakukan mengatakan yang kami perlu turun daripada wad pukul 2.15pm

"staff wad kami semua dah balik,jadi kami nak tunggu ape lagi"

"tu ade staff wad kami,kalau tak percaya boleh pergi tanye die"

"itu ke ayat awak patut cakap pada saya"

"alasan wad dah habis pass report tak boleh diterima"

habis nak aku bgtau macam mana lagi ?
memang itu yang korang janjikan
atau korang ni memang dah lupa janji ??

orang macam korang ni tak layak untuk dihormati
sebab yang korang nak,kami takot pada korang
KANN ?!!!!

korang menyusahkan kami,kami akan lebih menyusahkan korang !
tunggu la !

No comments:

Post a Comment