Thursday 9 May 2013

hallo . assalamualaikum . hye .
examination week
this is why aku dah lama tak sentuh blog ni
kalau tak harihari nak ngupdat macammacam
so this exam week ,
a bit frustrated
aku tak mintak untuk cemerlang
cukup lah sekadar lulus untuk semua matapelajaran
ia sudah cukup untuk aku teruskan hidup aku kan sini
started on 3rd may 2013 with osce
eventhough dah tahu soalan ape yang keluar tapi ada jugak buat salah *frusttt !
second day on 7th may 2013 with obstetric
okayokay saja *calm and relax
third day on 8th may 2013 with gynaecology
its hard and arrrgggghhhhh *a bit frustrated
fourth day on 9th may 2013 with paediatric
soalan agak mengarut
"peranan permainan meningkatkan intelektual kanakkanak semasa di wad"
WHAT THE **** ?!!
fifth day is today with medical
soalan senang
tapi disebabkan kepala otak aku diserabutkan dengan haemopoitic disorder so aku pon tak sure sangat dengan jawapanjawapan aku tu
*its quite scary
sebab markah midsem haritu cukupcukup makan
takot lahhhh
semoga baikbaik saja
and tomorrow "last payperrrr"
surgical
harapharap tak lah keluar yang mengarutngarut
and wish me all the best and good luck *haha.wish diri sendiri *so ade aku kesah
so this is the end for examination story :)

#studyhard #studysmart #inikalikasiluluslagilah #sayasayangkucing

No comments:

Post a Comment